Promotiecampagne
Om tot een succesvolle verkoop te komen, adviseren wij u om tijdig aan te vangen met een promotiecampagne. De promotiecampagne heeft als doel een zo groot mogelijke groep gegadigden te verzamelen, die we bij de aanvang van de verkoop kunnen benaderen.
Potentiële kopers informeren
Onze collega’s van de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) en Makelaarsvereniging Amsterdam (MVA) informeren wij per mailing actief over de aanvang van de verkoop, zodat zij direct hun opdrachtgevers kunnen informeren. Zo houden we de lijnen met potentiële kopers kort en snel.
Wij beschikken zelf ook over een klantenbestand van potentiële kopers. Uw doelgroep binnen ons klantenbestand stellen wij op de hoogte en bieden hen de mogelijkheid tot het maken van een afspraak.
Zodra wij uw woning in het NVM-intranet aanmelden, ontvangen alle NVM- en MVA makelaarskantoren tevens een notificatie. Op deze manier zorgen wij voor zoveel mogelijk aandacht voor uw woning binnen de (regionale) woningmarkt.
Samenwerkingen met gerenommeerde partners
Heeren Makelaars gelooft in de kracht van samenwerken en integere netwerken. Wij zijn verbonden met gecertificeerde topkantoren via Baerz & Co. Tevens is ons kantoor een geselecteerde partner van de internationale platforms Luxury Real Estate, Rightmove, JamesEdition en Luxury Estate. Zo brengen wij uw huis gericht onder de aandacht van de juiste doelgroep. Lees hier meer over onze samenwerking met nationale en internationale partners.
Online marketingstrategie
Onze partnerships hebben een geavanceerde online marketingstrategie als resultaat. Via de social media kanalen van Heeren Makelaars brengen wij uw object onder de aandacht via onze doorlopende online marketing campagne. Afhankelijk van de verkoopsnelheid kunnen we gebruik maken van extra promotionele acties. Denkt u hierbij aan een advertentie in op uw doelgroep geselecteerde (online) magazines zoals Stijlvol Wonen, Eigen Huis & Interieur, Nu zakelijk, Pure Luxe, FD, Elsevier, et cetera.